• Przechowalnia 0
  • Często zadawane pytania

    1. Czy zamawiając zegarek z grawerem płatności muszę dokonać przed wykonaniem usługi grawerowania ??

    Tak, ze względu na to że zamawiane zegarki z grawerem wykonywane są "pod klienta", czyli zawierają personalizację, logo, firmy lub inne dane które dedykowane są konkretnemu odbiorcy.

    2. Czy wysyłacie zegarki za granicę?


    Tak, wysyłamy produkty do wielu krajów Europy jak również USA.  Przed zakupem warto się z nami skontaktować, aby ustalić koszty dostawy, które kształtują się w zależności od odległości kraju do jakiego mamy wysłać paczkę.

    3. Jak mogę dokonać płatności będąc za granicą?


     Faktura proforma (przelew dowolny): klient składa zamówienie online wybierając: wysyłka za granicę. Po złożeniu zamówienia, następuje wycena dostawy uzależniona od odległości kraju dostawy. Następnie wysyłamy na Państwa e-mail proformę. Taką proformę należy opłacić z dowolnego banku w swoim kraju. Po zaksięgowaniu przelewu (1-2 dni) realizujemy zamówienie.

    4. Skąd mam mieć pewność, że zegarek rzeczywiście jest wykonana ze srebra?

    Obowiązkową kontrolę, nad wprowadzanymi przez nas do obrotu wyrobami, sprawuje Urząd Probierczy, który jest Instytucją Państwową i wnikliwie bada zgodność deklarowanych stopów metali szlachetnych ze stanem rzeczywistym.
    Wszystkie nasze wyroby spełniają najwyższe normy określone przez Polskie Prawo Probiercze i są zgodnie z nim oznakowane.

    5.
    Czy aby złożyć zamówienie w sklepie muszę się rejestrować / zakładać konto?
    Nie, zamówienia mogą Państwo składać bez wcześniejszej rejestracji.



    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.